Lost is how I´m feeling right now..

2008-10-08 | 21:56:03 | Allmänt


.. jag bara försöker och försöker, men jag får ingen respons.




Hejsan sötnosar!

Nu har jag vart hemma hos morfar, fikade så hjälpte jag honom med att bränna ut lite musik och sedan så kopierade jag några skivor åt han med och visade hur han ska göra nästa gång, får se om han kommer ihåg hur. Han börjar ju bli gammal min älskade morfar, världens bästa!  ♥ Jag skrev lite gulligt  "Älskar dig morfar du är världens bästa, kramisar Keela." på en av skivorna så nu kan han tänka på mig varje gång han lyssnar på den hihu. Klippte han även han klagade på att han hade fått så långt hår, så drog lite med maskinen.. Ska åka dit nästa vecka med tänkte jag behöver spendera tid med honom, jag vill inte ens tänka på det men han börjar bli till åren och har börjat må egrann dåligt fram och tillbaka. Usch inte tänka så nu. Börjar nästan att lipa av bara tanken!

När vi kom hem gjorde vi middag, baconröra det gled ner. Men jag är inget stort fan av bacon, kan va gott ibland någon gång om året typ haha. Så jag åt massa sallad till med. Blev en sen middag klockan var nästan halv 8. Nu så sitter jag här och funderar lite, lyssnar lite på lugn och skön musik tänkt lite levande ljus och sådär mysfaktor. Ska ta och slänga på mig en ansiktsmask och fixa naglarna lite sedan ska jag kolla på en film tänkte jag, "She´s all that" hur längesedan var inte det då? 








Puss på kinden ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback