Jag blir så förbannad..

2008-10-02 | 23:33:53 | Allmänt



Jag blir bara så förbannad när man bestämmer något, när man bara gör något för att andra ska uppskatta det osv. Sedan så helt plötsligt så har dom annat för sig även att man planerat i 1 vecka? Kevin kommer iaf hit imorgon vid 5 tiden så ska vi rida och sådär ska bli himla kul att se honom på en häst alltså haha han har väl ridigt någon gång innan kanske. Jag har fått upp rätt många på hästar nu; Th, Ante, Bränne, Simon, Sazza bl.a. sedan så vill Hjelte komma någon dag och rida med. Efter ridnigen så kör vi att laga tacos och sånt där, blir att slänga oss i Jacuzzin och bastun efteråt och kanske ta en cider, ett glas vin eller två och bara njuuuta.. att jag ska springa ner och doppa mig i havet med kallt kallt!

Vad har ni gjort ikväll? Jag har kollat på tv med mamma och Håkan och sedan kollade jag på Hell´s Kitchen. - Love it!
Funderar starkt på att lägga mig nu, är jätte trött och förbannad så at sova bort saken känns som om de är det rätta så jag kan få imorgon så jag kan få ha lite kul istället. Ja jag gör nog så, sängen för min del nu alltså. Godnatt sötisar.

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback