hatar vi inte vimmelbilder? hahaha

2008-10-30 | 20:06:57 | Allmänt


Hejsan sötnosar!

Igår va en dunder bra kväll, även fast det var lite skit hit och dit så hade jag super trevligt, kan man ha något annat med frugan? Träffade på två super goa tjejor som jag snackade med en hel del, Träffade även på Daniel, chefens son osv. några killkompisar till frugan var även där. Jag fattar inte var tiden och pengarna tog vägen igår? Det spenderades alldeles för mycket, eller vad säger du frugan? Cidern kostar ändå bara 18;- i mellanvåningen, det blev dock en hel del drinkar och shottar. Ouff, haha kanonfulla blev vi iaf båda två och vimmelbilderna ser man det som vanligt på.. När vi skulle hem vid 2 då det stängde va det en massa problem, våran chaffis hade bangat så hon kunde inte längre, vi skulle ta taxi bestämde vi oss för men slutade i en svart taxi med en snuskig chafför. Men vi kom hem iaf, billigt och bra (;

Fattar som sagt inte var tiden tog vägen, vi va hemma vid 4 och GG stängde 2? Jag va ju bara tvungen att gå in i stallet och titta till min bebis Nischaala och hon var inte i sin box jag blev helt crazy, mamma hade då flyttat in henne några boxplatser, ouff vad orolig jag blev. Kort och gott så har vi iaf haft en kanon kväll igår.

Vaknade vid 8 tiden imorse och vi låg kvar i sängen och bara garvade åt varandra och åt igår i säkert 2h. Vi mådde väl inte allt för bäst efter gårdagen, men vi överlevde duschade och fräschade t oss. Jag ringde tjötade lide med Markus imorse med haha han fick skratta lite han med. Vi beställde sedan pizza och kollade på film.. Frugan drog hem vid 4-5 tiden någon gång och nu så sitter jag nerplumsad i soffan som jag gjort i stortsätt hela dagen är så himla trött haha inte så konstigt visserligen.

Hahaha jag måste ju bara bjuda på lite vimmelbilder från GG och några andra fula bilder från frugans kamra.

   

Ser man nykterheten i oss?  nej nu ska jag ta in hästarna, PoK ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback