Fartfylld helg.

2008-10-13 | 01:37:04 | Allmänt


Hejsan vänner.

Gud vilken helg. Jag ohrkar inte dra igenom den, det har har hänt alldeles för mycket. Men den har vart trevlig mestadels, kunde gärna sluppit 3 ting, ett av dom är 1200;- i böter för att jag stämplat för lite på bussen hem i lördags morse. - Go osmart! Satt som ett schmäk.

Idag har det varit väldig lungt, vaknade och släpade oss t soffan. Nihn vaknade först vi 8 tiden (vi kom hem vid halv 6) och Jocke vid hav 10 - 10 och jag vid samma tid som Jocke men jag vägrade att gå upp så jag lägger mig och somnar om så gott tills Nihn kommer vid 11 och stoppar en iskall hand på min näsa. Sen vaknade jag ordentligt.. Sedan kollat film i stortsätt hela dagen. Vi vart så himla trötta. Både jag och Nihn somnade som må prinsessor i ett par timmar i samma varma soffa haha.  Vi beställde även pizza, för att vi inte ohrkade att göra någon mat haha.

Jag fattar inte vad jag gör vaken just nu, är under trött så ska slänga mig i sängen nu.  Nattinuffsan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback