fängslande film..

2008-10-14 | 00:21:46 | Allmänt


.. Memoris of a geisha har jag nu suttit fängslad vid på tvn i nästan 3h. Den har visas på kanal 9, jag har alltid velat se den men det har aldrig blivt av förens nu, en film jag iaf kan rekommendera starkt.




Uscha mig jag är tok trött, det grusar något så oändligt i mina ögon - dax för sängen med andra ord. Ska köra med papi imorn egrann på morgonen, ska åka och handla färg till mina rum hos mamma som jag håller på att fixa med och lite sådär så vi tar en extra sväng om in i Uddevalla och snurra runt om jag skulle få uppkörningen där så är det lika bra att börja öva right? Hoppas på att vi ska luncha på Pita med, så himla god hälsotallrik där. Cactus tacosallad är inte att leka med heller, en sådan salladsbar? vet inte riktigt vad man ska säga att dessa två ställen är, men dom har enbart nyttig mat, och i Stenungsund tror jag att ett sånt ställe verkligen skulle gå runt, här är väldigt många träningsnarkomaner och hälsofreak. Nyttigeher är fina saker! - btw så håller jag på att lära mig äta advokado exakt som den är, med lite kryddor på så klarar jag det galant att få ner den men helt som den är funkar inte riktigt än men det på är god väg mina vänner.

(Imorn ska jag testa något nytt....... )

Nej nu blir det sängen kära läsare.  Nattinuffsan ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback