envis är bara förnamnet..

2008-10-16 | 21:41:19 | Allmänt


.. varför måste jag altlid vara så himla envis? jag är trött på´t.

Jag är så himla grinig och trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen just nu. Jag vill inte vara såhär hatar att vara på dåligt humör, jag börjar känna en tendens till huvudvärk med såklart. Så jag ska ta en alvedon eller två sedan ska jag lägga en ansiktsmask känner att min hy behöver en sådan och sedan hoppa in i duschen. Ska försöka lägga mig innan 23 idag, och jag tror allt att jag kommer lyckas då jag är så störd på allt just nu så jag vill bara lägga mig och börja om på en helt ny dag istället. Ny dag men nya möjligheter... vart fan har mitt paket som ska komma från forever21 tagit vägen? Borde kommit i början av veckan eller något liknande.. "/

Jag borde ha en sån boxnings bag att kunna slå på när jag är sån här, slå ut all jävla ilska.
hörrni föresten.. Jag testade YOGA idag med Sus, de jag ska ha testat nu i några dagar men det har inte blivit av, jag kommer säkert ha en förfärlig träningsverk imorgon men det kommer kännas skönt då man vet att man ansträngt sig. Det var lite udda men jag gillade det så jag kommer nog fortsätta men på egen hand med en DVD som instruktör eftersom jag inte har körkort och kan ta mig in till några pass.. surt sa räven. Nej nu rundar jag av sötisar.  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback