Barnvakt åt brorsdöttrarna.

2008-10-31 | 15:06:08 | Allmänt


Godag vänner.

Jag har fortfarande ont i magen och börjar fundera på om jag ätit något som jag inte borde ätit? Det är kramper osv. ajaj.
Jag täkte ta en sovmorgon imorse men vaknade först av att Håkan åkte till jobbet kl 5 imorse, sedan så var det mamma som skulle at utsläppet och en Disa som skällde som aldrig förr, sedan när allt är tyst och lugt så kommer min kära broder med två busungar och bara dumpar av dom på mig.. snällt va? Jag mådde inte det minsta bra men bara att upp och hoppa och göra sitt bästa. Harfortfarande magont men mår iaf inte lika illa längre.. Jag vet verkligen inte hur det kommer bli med Jonnas maskeradfest ikväll.. om jag mår såhär kan jag verkligen inte komma "/   Fanoxå!

nej nu ska jag busa med ungarna igen. PoK ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback