äntligen lite solsken utomhus!

2008-10-22 | 13:57:34 | Allmänt


Hejsan vänner!

Ä n t l i g e n är det lite solsken utomhus. Helt underbart, kom en regnskur men den är som bortblåst igen. Min tjej står just nu inne i stallet och väntar på att få bli skodd.. Hovslagaren kom förut, skönt att han verkligen kom idag så jag kan få rida henne ordentligt. Ska ut på en sväng senare idag.. Åh imorn åker jag till Växjö, till systeryster Petra ska bli så himla skönt att träffa henne. Vi har hållt på som två små idioter och skickat "Saknar dig grisen" "Saknar dig ditt jävla mongo" osv. i säkert 2 veckor nu haha syskonkärlek så dax att åka dit (;

Nej nu ska jag packa lite sedan ska jag ut i stallet igen. Take Care ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback