Äntligen framme i Växjö.

2008-10-23 | 14:55:10 | Allmänt


Egentligen är det inte så himla långt som det känns när man är hemma, tåget tar ca 3h. Det går super snabbt!
Nu är jag iaf hemma hos syrran och Freddie, Freddie och hans arbetskamrat hämtade mig på stationen och körde hem mig hit, sen så åkte dom igen eftersom han har några timmar kvar på jobbet.. Petra är i stallet och jag vet inte vart det ligger så jag kan inte gå dit tyvärr.. Det stod lite disk på bänken så jag ställde mig så fint och diskade det första jag gjorde när jag kom in, ligger även nytvättad tvätt i den andra soffan så tänkte vika det åt dom med. Snäll lilla syster jag kan vara ibland va? Jag tycker inte dom ska komma hem och ställa sig och göra en massa hemmasysslor nu när jag kommit så jag är villig att hjälpa till eftersom jag ändå är helt ensam just nu, inte ens Rex är hemma (deras vovve) utan han är med Petra i stallet men men jag tror allt att hon dyker upp snart klockan är ju ändå 3 har varit här i nästan 1h nu. Vad har ni för er idag? :)   Vi hörs senare, tjingeling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback