ändrade planer gällande helgen.

2008-10-20 | 12:24:59 | Allmänt

... Begravningen kommer bli den 8e november istället för i helgen, så det blir alltså inte Åland nu på torsdag utan jag bokade istället en tågbiljett till Växjö på torsdag. Hälsa på min älskade syster Petra jag saknar henna något så enormt (:



Hejsan sötisar!

Jag somnade stenhårt igår efter filmen, jag och mamma kollade på "I hennes skor" som gick på tvn igår. Mamma hade såklart aldrig sett den tidigare så jag tyckte det var dax för henne att se den. Gick fixade mig och la mig i sängen för att skriva ett blogginlägg men jag hann inte det näh. Vaknade upp vid 10 idag och bara längtade efter att få gå ut och rida, vad är det då för väder utomhus? Jo regn, regn, regn och det är jätte grått och kallt. Så jag väntar och ser hur det blir senare idag med vädret.. TRÅKIGT!

Nej nu ska jag slänga mig i soffan och kolla lite på tv i brist på annat. Puss på kinden ♥




Kommentarer
Tove säger:

såg också den filmen. inte den bästa men den funkar väl.

2008-10-20 | 16:08:51
Bloggadress: http://theedge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback