Alt under Ctrl.

2008-10-01 | 16:25:03 | Allmänt


Hejsa sötisar!


Vaknade vid 7 tiden och gick upp och åt frukost med Håkan som skulle till jobbe medans mamma låg och sussade. Jag gjorde frukost på sängen till henne, fiffade till lite med röd paprika och gjorde ett fint hjärta och saker hihu, vilken dotter jag kan vara ibland.. och herregudanens vad rörd hon blev, "bara sådär?" och så fick jag en bamse kram! "Nej inte bara sådär, utan för att du är världens bästa mamma och för att jag älskar dig så himla mycket!"   Kännde att jag hade gjort mitt goda för idag och började springa runt och leta efter massa saker, sedan pang ut i stallet och red, pang in i duschen och skulle åka till Henån för att ta bussen till Stenungsund. Tro pelle att vi knappt hinner fick springa som en jude till bussen från parkeringen. Skulle ju köra så fick verkligen inte missa den bussen. Jag hann iaf, hann tillochmed att fika på fiket brevid så nu känner jag mig nöjd över dagen. Körningen gick jätte, jätte bra verkligen  (:

Vad pysslar jag med nu då? Nah inte allt för mycket, sitter här och gör mest ingeting. Väntar på Kevin och Nihn om kommer förbi en sväng om ett tag! Funderar även på varför jag börjat att vakna så tidigt och kan inte somna om? Igår kom jag ändå i säng rätt så tidigt låg i sängen helt klar och all elektronik avstängd vid halv 23.30. (Riktigt stolt!) sov dunder bra hela natten och vaknde vid 7 tiden som sagt. Känns skönt att komma upp tidigt och få gjort dagen men jag undrar bara varför jag har börjat bli så pigg helt plötsligt? Är det för att jag är så rastlös utan skola/jobb varje dag? Måste nästan vara det skulle jag gissa på. Klättrar nästan på väggarna hemma nu! Dax att börja kirra något att göra säger jag bara!

Jag hittade min kära iPod förut imorse, BAKOM TVÄTTMASKINEN! Jag har letat efter den sen aug någongång. Vart såååå nära på att köpa ny men inte blivit av som tur är. Tappade mobilen bakom så fick hoppa upp och kolla ner bakom för att få tag i den, till min stora förvåning så låg ju iPoden där med. YEEEEEY!    - Bra dag!

Nej nu ska jag styra lite räkningar åt pappa eftersom han är i Norge.   Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback