alldeles för mycket att göra.

2008-10-04 | 11:33:11 | Allmänt



Hejsan vänner!

Sry för den hemskt dåliga uppdateringen men jag har haft så fruktansvärt fullt upp. Hela dagen igår gick åt att stressa fram och till Tanum för att hämta resten av mina saker som stod kvar. Visar sig att någon har snott alla mina filmer (köpfilmer och inte dom brända!) Kärringen har även bett någon (förmodligen någon av polackerna) att måla om hos oss, och dom har spillt målarfärg över mina nya byråer ifrån IKEA. vit färg på mörkbruna möbler, att hon ska få betala 2 stycken nya kan jag lova, och filmerna ska hon med fixa de är väl polack jävlarna som snott dom.. Jag blir så förbannad!

Måste rusa.. Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback