081014

2008-10-14 | 20:13:47 | Allmänt


.. Det är verkligen ingen bra dag idag, jag går bara och deppar och pappa likaså som alla säkert förstår. Farfar ringde förut och storgrinade, inte så konstigt och efter det så ringde både Tessie (faster) och Carola (pappas kusin) och med är ledsna. Allt är bara så himla sorgset just nu och begravningen sker förmodligen nästa helg så vi åker förmodligen upp nästa torsdag till älskade Åland, sorgset     "/


Vi har iaf försökt peta i oss lite mat, vi lagade mat tillsammans såklart. Hemmalagade hamburgare blev det. Jätte gott var det men aptiten finns där inte riktigt idag ass. Jag har köpt lite naturgodis åh Loka, nyss fått ner "The horse whisperer" så jag ska gå och lägga mig i soffan och kolla på den sen ska jag försöka sova tidigt eftersom jag ska upp tidigt. Vi får väl hoppas på att jag kan somna senare. Puss på kinden ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback