vi är alla här för någon anledning..

2008-11-03 | 23:17:59 | Allmänt


Gokväll vänner.

Herregud vad klockan springer iväg idag. Va ju som sagt med Bränne när han gaddade sig, har sedan tillbringat resten av kvällen åt att städa (duktiga mig eller hur?) och släppa in hästarna. Nu är det iaf riktigt fint och fräscht här inne igen, så himla härligt med nystädat, det luktar så himla gott med. Gjort allt, dammsugit, dammat, torkat golven, vädrat täcken, kuddar och kuddar till soffan, bäddat rent osv. hur skönt som hellst att fått det gjort. Så jag ska nu lägga en ansiktsmask och sedan hoppa in i duschen, rakt ner i sängen och njuta av det ren bäddade och somna som en liten bäbis.


Vad har ni haft för er idag?


   





Jag lyxade btw till det igår med lite gottit.. Och jag bara älskar Hallon, jag hade nästan glömt hur jäkla gott det är inte ätit det på jätte länge.. Gissa vem som alltid har en påse frusna hallon i frysen nu för tiden igen? Pok ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback