Jag vet vad jag flyr ifrån, men inte vad jag söker.

2008-11-19 | 02:58:11 | Allmänt


Gomorgon vänner.

Jag har inte alls kunnat sova bra inatt vaknat flera gånger och hur sent jag somnade ska vi inte ens tala om. Upp vid kl 7, alltså har jag varit vaken i över 1h nu och gosh vad jag är trött. Gick upp och hjälpte mamma med stallet tog ca.40 min idag. Kallt som fan ute och is på vattenpölarna, skit fin himmel va de iaf ute vid den tiden, helt rosa/orange.

Nu ska jag göra en god frukost så jag står mig länge eftersom jag ska sitta i en bil i ca 3h dit och sedan samma visa hemmåt. Ouff, kommer nog somna lite fint vid sidan av mamma som är snäll som kör. Mamma ska jag såklart med göra frukost till, hon är ute och mockar några boxar medans jag skulle fixa. Ska även göra några goda mackor och thé som vi kan ha med på vägen.. Transporten är fixad, ska bara stanna vid statoil och fylla på luft i däcken på den men sen är vi on the road to Halmstad. Nej, jag rundar av nu (:    Ha en bra dag sötnosar. PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback