mörker, mörker, mörker.

2008-11-18 | 21:36:31 | Allmänt


Gokväll vänner.

Ouff vad jag är trött och deppig idag. Drömde mardrömmar hela natten och sovit sämst, lyckades somna om vid 5 tiden och vaknade senare vid 12 tiden. Då sken iaf solen ute så jag skuttade upp och gjorde frulle, äggröra och lite sånt gott. Hoppade senare i ridkläderna och begav mig ut till stallet och fick med mig mamma på en ridtur på Bolizia, kanonbra! Ridturen gjorde mig verkligen gott, och Nischaala gör alltid mitt humör bättre på något sätt, det är min tjej det dära..

Gjorde ungstekt falukorv till middag men satt mest och bara petade även fast jag va tok hungrig, det är något som stämmer ner mig idag och jag vet verkligen inte vad och känns jätte jobbigt men sånna här dagar har ju alla någongång. Har försökt att få upp mitt humör på olika sätt men jag har inte lyckats speciellt mycket, tänt ljus i det deppiga mörkret, fixa naglarna, ansiktsmask, ätit lite chocklad,  lite lyx för mig själv men kan tyvärr inte säga att det hjälpt. Nu ska jag iaf ta och lägga mig och kolla på Grey´s Anatomy och hoppas på att jag somnar tidigt eftersom jag ska upp innan kl 8 imorgon bitti för att fixa transporten och frukost och lite mackor som vi ska ha på vägen ner til Halmstad. - Hur ska detta gå? haha. Ända som glädjer mig är att imorgon så får jag äntligen hem Morando.






Depp, Depp, Depp, Depp




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback