Tisdag - tvättdag!

2008-11-04 | 12:22:46 | Allmänt


Hejsan sötnosar.

Uscha mig idag ska det tvättas för hela slanten jag har säkert 5 maskiner i bara min tvätt. Hur fasiken kan man få så mycket tvätt på mindre än 1 vecka? :|  Sedan tänker jag vara snäll och slänga in mammas och Håkans oxå. Morfar ringde nyss och sa att han va påväg hit med lunch med, ska hjälpa han kopiera lite skivor oxå snälla rara jag.
Min morfar är den bästaste.

Skulle försökt åkt hem till Angelica idag och hämtat lite saker jag har där men hinner inte få på vinterdäcken idag så får bli imorgon, ska även åka in och köpa bikini imorgon tänkte jag mig för snart är det ju Thailand! Nej nu ska jag slänga in lide tvätt i maskinen vänner. PoK ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback