"och där flög jag ja.. AJAJ"

2008-11-05 | 17:56:15 | Allmänt


Hejsan vänner.

Ouff min svanskota värker mega mycket, jag flög av förut. Det behövdes det var alldeles för längesedan. Men satan vad ont det gjorde hahaha. Kan inte mer än att skratta åt mig själv, så blir det när man sitter och pratar i telefon och inte koncentrerar sig på vad man gör. Så nu ska det bjudas på tårta till alla som är i stallet, just nu är det bara jag, mamma, Katarina och Jossan som är där varje dag så det blir till oss 4 hoppas den smakar, och Katarina har hon en tårta att bjuda på med för några veckor sedan gjorde hon ungefär samma sak som jag gjorde idag haha.

Lisa
ringde förut och berättade att hon hade en vän som har en 5 årig travare som ska till slakt om hon inte blir av med den, hon ger bort den. Hästen är hanterad jätte mycket och har jätte bra sinne och är då även väldigt mycket körd men bara sutten på några fåtal gånger. Vi ska ta och kolla med Katarina om hon möjligvis kan ta över henne, Om jag hade haft tid och framför allt pengar så hade jag kunnat ta den utan att tveka, men mamma betalar redan allt för Pistol och pappa betalar allt annat för mig så jag kan verkligen inte begära att han ska lägga ut flera tusen i månaden mer för att jag ska få en till häst. Sedan så rider jag ju även Nischaala, lägger hur mycket tid som hellst på henne nu när Pistol är i Växjö. Tyvärr, jag vill så gärna men det går verkligen inte. Jag tycker det är så himla hemskt det här med travare, dom föds till att tävla och går det inte bra för dom och dom inte vinner så åker dom till slakt, ååh det gör mig så himla arg och ledsen. Jag hoppas verkligen Katarina kan ta hand om den stackars hästen..

Nej nu ska jag laga mat, och försöka få tag i Katarina.    PoK ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback