nackont efter 1h 8 min i tele med HP support.

2008-11-28 | 13:35:30 | Allmänt


Hejsan vänner.

Min dator gjorde uppror igår eftermiddag, den vägrade att ta emot det mobila bredbandet så jag kom alltså inte in på internet. Har ju inte kunnat komma in på varken hotmail eller Youtube på ett bra tag heller men nu är det fixat det oxå. Dock krävdes det 1h och 8min för att lösa problemet, kan lova att det känns i nacken nu efter att ha haft telen klämd emellan nacken huvudet och axeln i sån lång tid. Killen från HP som hjälpte mig denna tiden lät ruskigt fräsch, lät... är det inte roligt hur man kan tänka så på en röst? Nu är jag iaf glad för att allt funkar som det ska igen, vart jobbigt utan youtube och hotmail kan jag lova.

Igår eftermiddag hämtade vi Jessie på dagis och så fick jag vara barnvakt tills runt 8 tiden igårkväll. Bror va sjuk och behövde åka till Näl för att besöka läkare, hoppas han blir bättre snart han mår inte alls bra, asch. Som den faster jag är så ställde jag mig och gjorde pannkakor, how come att dom första två alltid går sönder? Jessie kollade på mig med stora ögon när jag visade mina skillz att vända pannkakorna i luften. Vi satte oss och kollade på svärdet i stenen och gick sedan ut i stallet för att hälsa på hästarna, hoppade lite på studsmattan i blåsten. Jag älskar att vara faster, undra när jag blir moster? Jag vill, Jag vill! Idag så har jag stallet, och imorgon.. Förhoppningsvis så ska jag med ut en sväng i Uddevalla imorgon kväll. Sista helgen hemma i Sverige på 3 veckor.. snart är det tisdag och då är det Thailand som gäller.  Nej hörrni, jag måste ut till stallet och börja mocka nu om jag ska bli klar innan natten, och ska hinna rida innan det blir mörkt oxå. PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback