Måndag - behöver inte alltid vara trist!

2008-11-03 | 19:08:39 | Allmänt


Hejsan vänner.

Gud så gott jag har sovit inatt, tog även en sovmorgon idag och känndes helt underbart när jag vaknade. Hann knappt vakna ordentligt innan Bränne ringde och frågade om jag skulle med honom medans han gaddade sig, och det skulle jag självklart. Vi tog en sväng ner till korvans och käkade en snabbis innan vi drog iväg in till Uddevalla till Pushing The Pins som studion heter, det är min kusin Leif och Micke som finns där och dom är super duktiga båda två. Brännes nya gadd blev supersnygg och jag bara längtar tills nålarna ska in och ut genom mitt skinn igen. Ska önska mig en ny gadd i julklapp / födelsedags present har jag tänkt mig.. Nu sitter jag iaf hemma, bränne kom in en stund och hälsade på mamma och satte in nytt virusprogram i datorn osv. så jag slapp det. Ska ta och städa nu min katt har lekt rövare medans jag har varit borta!!!!      PoK ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback