sötsugs söndag.

2008-11-02 | 16:33:17 | Allmänt


Tjingeling vänner.

Hur va eran Halloween helg? Igår va vi ju som sagt på Haddocks, och det funkade helt okej det kunde varit bättre men jag ska verkligen inte klaga. Jag träffade massa goa folk, folk jag inte sett på jätte jätte länge och min kära lilla syster kom ju även dit så jag va nöjd. Vaknade upp hemma hos Linnéa och käkade frulle osv. hon skulle iväg och jobba och resten av hennes familj skulle till Lerum så dom slängde av mig vid lägenheten på vägen dit. Sitter och kollar lite på tv just nu, väntar på att Bränne ska höra av sig om vi ska ta och kolla på en film eller inte, funderar på att ringa och se vad Kevin gör med?


Åh jag är sååååå monstersugen på Cheesecake. Tänkt va gott det hade varit mums!
Eller lite Ben&Jerry´s - Chunky Monkey gud så gott.

 VS.



PoK ♥

Kommentarer
Ellinor säger:

åh då säger jag bara; hur fan kan dom vilja komma hit xD hahaha

2008-11-02 | 18:39:41
Bloggadress: http://ellinorej.blogg.se/
Dress Like a Princess säger:

Glass :)

2008-11-03 | 12:10:03
Bloggadress: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback