Kommer det att hända? Isåfall en stor förändring.

2008-11-06 | 01:58:23 | Allmänt


Jag har en stor grej på gång, jag vet inte om det kommer bli av än. Men vi märker nog inom 3 dagar, förhoppnignsvis iaf. Jag kommer aldrig kunna somna inatt, aldrig jag är alldeles för spänd, nervös, orolig och allt där till. Jag hoppas på det bästa och jag håller tummarna så hårt jag bara kan.

Uscha, jag ska testa att sätta på en film nu iaf, testa att somna eftersom jag ska jobba till morgonen. Kl nio är det utsläpp, alltså får jag gå upp kl 8 om jag ska hinna äta frukost innan jag ska ge hästarna mat och det är vid halv 9 dom ska ha käk. Min svank känns faktiskt bättre nu, jag har visserligen knarkat alvedon och zonsalva så det kanske har bedövat en hel del, imorn är det mockning som gäller 14 boxar att ta mig igenom med en skadad svank. Ouff ber till gud att min svank mår någorlunda imorgon. Nu rundar jag av här... Gnatt vänner och sov så sött ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback