Julklapps tips!

2008-11-20 | 21:30:10 | Allmänt


Många som inte vet vad ni ska ge bort i julklapp? Kan lova er att ni isåfall inte är helt själva om detta, jag brukar ha samma problem nästan varje år.
Ibland har jag skitsvårt för att hitta julklappar till folk eftersom man gärna vill vara lite personlig men iår har jag hittat en kanon bra sak att ge bort till någon jag håller kär. Skicka in ett fotografi (på kanske dig själv?) och gör en canvas tavla. Gå bara in på denna länken http://www.extrafilm.se/produkter/canvas så kommer du direkt till rätt ställe. Det finns både stående och liggande format och olika storlekar såklart. Dock är det rätt så dyrt (runt 500lappen för en 40x40) men det kan ju personen i frågan vara värd eller hur? Detta kommer jag ge bort i julklapp till en speciell person och jag vet att denna personen kommer uppskatta det till tusen! Det är en perfekt julklapp enligt mig. Tänk va glad man hade blivit om man fick en fin tavla på någon/något man håller kär? Behöver ju inte vara du på bilden, du kan skicka in vad som hellst och dom gör en tavla av´t..  Tummen upp för ExtraFilm!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback