guldbollen till Zlatan igen ja.

2008-11-17 | 22:13:09 | Allmänt


Zlatan tog hem guldbollen återigen, för 3e gången och det var väl inte någon som blev förvånad. Det var ju förväntat, det va ju givet.. Han är verkligen duktig så han förtjänar den.

Sprang ut och släppte in hästarna i en utav pauserna förut, började ösregna precis när jag öppnade 4e hagen. Har inte regnat på hela dagen så kommer det nu på kvällen. Ska även regna och blåsa himla massa imorgon enligt vädret, så det blir på onsdag vi tar hästkärran och kör ner till Halmstad och hämtar Morando. Jag kan inte låta bli att snegla bort åt boxen som han kommer få och där kommer han stå och vara bara min.  Can´t wait. Kan de inte bli onsdag nu da? Jag hatar det här med väntandet jag har väntat jätte länge nu och två hela dagar kvar som jag hoppas går fort. Jag har fortfarande inte inte berättat för min kära syster Petra hon ska få ett mms och få en chock haha..

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sedan rakt ner i sängen jag är så himla trött och kan somna här och nu.



PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback