Gårdagens festligheter.. till halv 7 imorse?

2008-11-08 | 13:32:06 | Allmänt


Hejsan vänner.
 
Ouff jag kom nyss hem igen efter ha varit i stenungsund över natten. Tog en sväng till Brålanda igår och hämtade mina saker hos Angelica och sedan bar det av till std. Skulle vara folk hemma hos Bränne så jag tog tummen ur röven och begav mig dit för att jag inte träffat en massa folk på ett bra tag Ante, Raz, Manne och Lext va såklart där, mina absoluta favoriter till pojkar fan vad jag gillar er (och bränne såklart!). Har varken sett Ante eller Raz på väldigt lång tid, och det är inte okej att det ska ta sån himla lång tid emellan. Gårdagen va iaf bra, mycket skratt och lite drama tyvärr hoppas allt löste sig. Det händer alltid något.. och jag tror Samuel (Antes kusin) tog priset igår haha.. Jag gick iaf och la mig i sängen vid halv 4 tiden och pratade lite med folk och så, kunde dock inte somna förens halv 7 imorse då jag fick nog av det jävla singstaret och gick ner och stängde av hela skiten haha, fy fan ass, det va ingen låg volym igår tur att bränne har så snälla grannar säger jag bara när man håller på till halv 7. Lyckades få sova i 1,5h sedan vaknade jag och kunde inte somna om. Väckte killarna vid halv 10 eftersom Samuel och Ante skulle på bröllop. Jag va som död när Bränne städade, så jag lyfte nog inte ett ända finger men höll han iaf sällskap haha. Li har en massa bilder från igår and I can´t wait to see them! kan nästan föreställa mig en massa av dom.

Pappa fyllde även år igår, bästaste pappa jag ger han en farsdags present samma som födelsedag eftersom det är så nära varandra. Ouff idag ska jag ta insläppet, sedan så kommer det två stycken som ska kolla på Vicky och Kajsa som ska ut hos fodervärdar under vintern. Fick även hem ett paket från CDON igår så nu ska det kollas Grey´s Anatomy kan jag lova haha. Ikväll ska jag som sagt jobba lite och sedan så ska jag chilla stenhårt, sova tidigt eftersom jag har hela stallet imorgon och börjar vid 9. Ska laga lite Tacos och så ikväll i min ensamhet va så monstersugen på det, köpte även lite glass och hallon, mums! Nej nu ska jag ta och kolla på en film, med stor risk att jag kommer somna rätt så snabbt och hårt.. Men ställer klockan så jag inte sover i mer än 3h iaf. Jag skriver senare, och förhoppningsvis fått lite kort då. PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback