fram med resväskan, nu är det snart dax.

2008-11-30 | 21:48:43 | Allmänt


Gokväll sötnosar!

Idag har dagen varit oändligt seg, jag kom varken upp ur soffan eller i mina kläder förens vid halv 4 tiden. Va ju som sagt ute med Nihn igår, fick träffa Alex för första gången. Jätte kul verkligen, och några av hans killkompisar var med. Trevlans, vi hamnade på cheers? och sedan så sov Jag, Nihn och Jocke hemma hos Alex och vi har alla 4 legat i soffan alldeles för många timmar, vi fick beställt hem lite mat och kollade på tv.  s l a p p t!  Tog halv 5 bussen hem till mig igen och la mig på soffan och somnade såklart till i sisådär 2,5h sprang sedan ut i stallet och mockade Morandos box och kelade lite.. Hunnit äta lite mat emellan varven med, köttfärsgratäng som va kanon god.

Just nu så sitter jag hemma i soffan och segar till tusen, släpade fram min fina resväska förut och tänkte börja packa lite smått det är ju bara 2 dagar kvar tills jag sätter mig på planet nu jue. Tess satte sig på planet idag, hon är nog framme inatt någongång. Imorgon har jag fullt upp hela dagen tills pappa kommer och hämtar mig så vi åker till Stenungsund så jag slipper bli hämtat här i Uddevalla innan vi åker till Landvetter. Sista ritten med Morando på 3 hela veckor så jag hoppas innerligt att det blir bra eller iaf någorlunda bra väder imorgon.


Nej nu ska jag ta och lägga en ansiktsmask, hoppa in i duschen, hårinpackning och bara chilla lite, some ego time!

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback