bra / dåligt väder?

2008-11-05 | 12:53:17 | Allmänt


Godag vänner.


Ja ni vet väl redan vem som vann valet? Obama såklart.
Åh jag kan inte bestämma mig för om jag tycker det är bra eller dåligt väder ute, det regnar inte, men solen skiner inte, det är inte så fruktansvärt kallt, men det är jätte grått, vilka problem jag har? Sitter och gosar lite med Gucci för tillfället, ska snart hoppa i ridkläderna och gå ut i stallet mocka några boxar och sedan ta in Nischaala och rida. Ska bli så himla skönt, rensa tankarna lite. PoK ♥

Kommentarer
Nihn säger:

Men baben, det har ju vart blå himmel & sol idag (: Helt mumsigt väder för hösten ju! <3

2008-11-05 | 16:04:52
Bloggadress: http://eekerikson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback