Barack Obama vs. John McCain

2008-11-05 | 00:17:51 | Allmänt


Har ju totalt glömt av att fråga, vem tror och tycker ni ska bli president ? Är ni insatta?
Slutet är nära, någon som följer valet på tvn? Jag sitter och kollar lite smått på 5an. Men jag ska snart gå och sussa..
Själv tror jag att jag tycker att Obama ska vinna av det lilla jag sett gällande valet och uttalanden, det lutar väl åt hans håll nu i alla medier. Om jag ska vara ärlig så är jag inte speciellt insatt i det hela.



Nej nu ska jag kolla lite NAVY CSI och där efter lägga mig och sova, trött som bara den men jag vet att jag inte kommer komma ifrån CSI, det är verkligen omöjligt för mig att slita mig ifrån denna underbara CSI djungeln som finns..
 - gosh love it!

Gnatt,  PoK ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback