badglad husäl?

2008-06-01 | 01:18:40 | Allmänt

image52

Måste bara bjuda på ett kort från när jag och Disa va ute på promenad på hemvägen stannade vi på vänstra badsidan av halvön (Hafsten är en halvö för er som inte visste) där hundar får bada och tog oss ett dopp och kastade "lite" pinne. Älskar detta kortet det blev så super sött! Go hyperaktiv hund jag äger.         - Jag saknar Nelly något så fruktansvärt men hon har det bra hos Erika och hon är i närheten så kan hälsa på henne när jag vill. så ledsamt när man måste lämna bort en hund för att dom bara började bråka hela tiden och kunde inte längre vara tillsamman :(         Disa betede sig dock mer som en säl än som en hund, hon älskar att bada. Hon dyker efter pinnarna och så skulle jag för skojs skull bara kolla om hon hoppade efter stenen om man kastade en ut och jajjämen hela huvudet under vattnet haha söt hund jag har (:  nej NU ska jag sova!!!!

Over and Out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback