Tisdags kvälls mys..

2008-03-12 | 00:42:43 | Allmänt

Tisdag och kväll, härlig känsla? Oftast inte eftersom det är andra dagen i veckan och man vet att det är oändligt långt till helgen.. Men men ibland blire allt bra och trevligt som om det vore en dag i slutet av veckan. Började med att jag kom hem från jobbet hade knappt hunnit mer än att få av mig skorna när Fredrik undrar om jag ska följa med ner till MQ och köpa hans jacka... Klockan va 18:46 och MQ stänger 19:00 så hade vi brottom? eeh ja! Och jag i jobbkläder och håret åt alla håll och kanter och tja, så som man ser ut efterjobbet om man inte har jobb som typ supermodell eller kontorsnisse typ. hahaha! Men Men vi hann iaf, och jackan va super duper fin och 1200;- fattigare blev han sedan eftersom vi redan rensat lite på kontot så drog vi t donken men eftersom ingen av oss hade käkat (Y) nyttigt värre.. - SUCK. Kom hem käkade och sedan så ville jag duscha och Fredrik stack hem och hämtade lite filmer som vi inte hade sett redan sedan så kom Kev över med, då hade han med sig en film som vi trodde skulle vara bra: The Nines. Låt mig bara säga en sak: VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRDELÖS! Fattade inte ett skit? Ingen av oss. Men tur att han är SÅ JÄVLA FRÄSCH som spelar huvudrollen då (Y)

Fick mig sjukt goa garv åt Fredrik och Kev som börjar snacka *PIP* mitt i allt.
 
Fredrik - "Jo men i duschen äre skönt"
Kev -  "Jo men fan, det är ju så jävla jobbigt att stå upp"

ovs. jag garavade så jag näst intill grinade. Men vi är öppna i våran  vänskapsrelation har jag hört? (;
Men iaf, Tack för ikväll älsklingar. Like you guys big time. <3


                                                             Takida
                                                           Curly Sue



Nääh nu måste jag nästan sova, ska upp tidigt imorn. Ska ta 07:30 bussen ifrån stationen (Y) roigt värre.

Over and Out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback