Oh, Happy Day!

2008-03-27 | 21:09:18 | Allmänt

Idag har det vart en kanon dag, Ennu än en sådann dag då jag bara är glá hela dagen även fast jag inte egentligen har någon speciell anledning, fan vad jag älskar sådanna dagar!  - Vårkänslor kanske?


image35

Charmig bild på något sätt.

image36 Gucci <3

Igår kväll så spenderade jag kvällen genom att ta hit Kev och Nihn. Vi poppade popcorn och Kev försökte blanda saft men vi vet jue, eller jag vet jue att Kev inte är den smartaste när det gäller saker i köket. Man måste ju "mäta" och hälla i rätt mängd vatten? hahaha.. Hörde Kev ifrån köket; Hur gör man?
Papi vart jue hemma igår med så han och jag och Nihn fick oss ett gott garv åt söte lille kökshandikappade Kev (; Du borde veta hur man blandar saft nu Kev när pappa har visat dig? hihu.  Ivartfall så hade vi rysar tema gällande filmerna, Jag hade The Eye och Kev tog med sig Lake Dead. The Eye vart bra, men det kan man inte säga om Lake Dead dirr, redan in på dom 5 första sekunderna så såg man direkt att filmen skulle vara värdelös. Och det var den ju självklart jag somnade en bit in i filmen men Kev och Nihn lät mig inte sova näh, tur att en av killarna i filmen var någorlunda fräsch så den var lite värd att kolla på iaf annars hade jag stängt av den på stört!

Vid 1 tiden så gick Nihn hem, i mörkret, helt ensam.. fy vad hemskt. Men hon kom iaf hem på 18 minuter. Redig flicka! Jag och Kev slog på A walk to remember men vi somnade som små barn rätt fort så vaknade in i halva filmen och stängde av data och tv.

Sen vad fan har hänt med folk? Man vet att man inte ringer eller messar mig innan 10 hellst 11 på morran, FY FAN VAD JAG HATAR ATT BLI VÄCKT SÅ! Åh av att bli väckt av väcka klocka är det jobbigaste som finns nästan jue.. Usch åh fy åh bläh. Skulle upp och övningsköra dubbellektion 10:40 va gött trött men fick släpat mitt feta arsle upp ur sängen.. Kev vaknade ju såklart med och gick hem eftersom jag ändå skulle köra.. Idag har jag varit så redig och kört 3 lektioner, 2 imorse och 1 i eftermiddags (Y)


Nihn kom hit idag med, va här en timma eller två och bara tjötade, hon hade med övningskört idag. Vi är allt bra duktiga som är så rediga att hålla på med körkortet! hihu. Hon hade lämnat sin väska här så hon skulle ju hämta den eftersom hon skulle hem till sin Papi och då måste hon ju ha med sig datorn så hon kan hålla mig sällskap på msn när jag inte har bättre saker för mig ;) Taha..  Nihn du ska bara veta vad jag tycker om dig! <3



Nej nu borde jag sluta skriva här och gå och göra mig lite kvällsmat åh hoppa ner i sängen och kolla på en film eller lite serier!    Grey´s Anatomy?     O.C?      OTH?             Återstår att se..



Over and Out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback