Klonk

2008-03-06 | 13:11:14 | Allmänt

Guuuud vad jag älskar min familj, Problem javisst ibland! Brur har inte alltid haft det så lätt men nu är han ändå 2 barnspappa och klarar sig fin fint och kommit ur alla problem nästan helt. - Jag hejar på dig Eddie!
Visst saknar vi Pompe till tusen och allt skulle vara så mycket bättre om han inte tog livet av sig. Men, vi klarar oss. Vi är rätt så starka nu, det har tagit mamma 2 år att bli mamma igen.. Världens bästa mamma.
Och Petra som är såå duktig med polishögskolan och hela alltet nu. Att hon kom in och att hon klarar det så bra jag är så stolt :D    över er andra med..  Angelica, Johnny, Maria och Perra.


image31


Hur jag kom och tänka på familjen är att jag just nu sitter och skrattar så jag grinar åt papi. Han har inte ens upptäckt att jag satt mig i soffan och kollar på honom än.. Han står och målar en hylla eller vad det är och sjunger på Michael Jackson och andvänder penseln som mick och gör lite moves emellanåt. haha så störtskön (:


Vart duktig idag vart och övningskört imorse dubbel lektion (Y) Fan så duktig jag är.
Sedan gjorde jag frukost till mig och pappa hihi, Nu äre egentligen dax att packa en liden väska med ridkläder och träningskläder och hoppa in i bilen och köra t jobbet.. - SUCK

HAHAHAHAHA Markus det aset satt coh uppehöll mig till kl halv 4 inatt, fram till 3 vid datorn sen genom sms. och stackars jag skulle upp klockan 06:45 (Y)      Va inte alls trött imorse näh?   Så nästa gång du uppehåller mig så jag inte får sova min skönhets sömn så tänker jag ringa och väcka dig på morran när jag ska upp tidigt men inte du, så de så! "Ditt rövhål, du är DUuUuUuUuuuuuuuUuUUUUm" Men du har iaf fått höra på min dåliga humor idag. "Fy faaaan" slutar jämt med att jag sitter och garvar åt Sean Banan (;



hahaha "Jag é en man som älskar muuuuuuuuuuuus" HAHAHAHAHHAHA så schön :D Går inte att titta utan att garva sönder hahahaha :D

Nej nu måste jag verkligen sticka.  Over and Out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback