avslöjanden.

2008-03-02 | 20:09:44 | Allmänt

Världen är så sjuk egentligen. Så sjuk att sånna saker som händer ens får hända.. eller får och får men att dom ens kan hända, att folk kan bli så dumma ibland!  -  But that´s life? Right?

Jag kom på en sak idag som jag inte kommit på innan, jag har havsutsikt från min balkong och detta hade jag inte den blekaste om efter 4 år eller hur lång tid det nu är jag bott här. kanske 3 år but same same! Rätt mysigt, kom på det idag när jag stod och vattnade blommorna kollade upp och va fin solnedgång åh så glänste havet en massa där borta i horisonten. Så nu vet ni det (Y)       Men uppenbarligen så vet andra om det men inte jag haha. 


Nej, nu ska jag kolla Grey´s Anatomy (Y)

Även kommit på att vissa kamror gör så mina ögon ser helt jätte konstiga ut, eller ändrar dom verkligen färg? har ju mycket blåare än på denna bilden "/

image25


Over and Out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback