väldans mys!

2008-06-16 | 01:57:12 | Allmänt

Vart hemma hos Kev hela dagen. Började med att vi kollade We Own the Night jätte bra film verkligen, och gissa vad? Jag fick grina lite med såklart haha always! Start scenen började lite lustigt, vi kollade på varann och började garva och tänkte vad är det för film vi hyrt hahaha men det ordnade ju upp sig ja haha.  Kollade och hade trevligt och åt onyttigt sedan kommer mamma austin hem och fixar mat osv. Sen kom syster austin med och nya lille austin iih Carolins unge med andra ord. Leo så himla söt är han, Zamir va inte med idag dom höll tydligen på i deras nya radhus och la nytt golv och höll på... Va iaf mega mysig middag, levande ljus, sjukt god mat och väldans trevligt.. Kommer sakna den maten ja!

Kollade runt lite och la in lite bilder från igår på bdb, haha Kev trollade lite för mig och jag va jätte ivrig att få lära mig och jag har bra övertalningsförmåga ja (;       Kollade lite mer film och va lite mer osociala. Och herregudanens klockan är nästan 2 och jag kom nästan precis hem, hade sån himla tur med att jag precis hann t porten när det började ÖS REGNA ute.. - Visserligen bor jag och Kev max 100 m ifrån varandra men att bli blöt är aldrig skoj när man inte är på ´bli blöt humör´ . haha nog nog. Nu ska jag kolla film och sooooooooova!




Full och Glad som alltid på bussresan hemmåt?

Tjingeling Badring
Over and Out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback