sura för att dom inte kommer in på polishögskolan.

2008-06-15 | 14:10:06 | Allmänt

Jävla vakter, jävla vakter på Chez. Dom är bara griniga och tjuriga och slutar som vakt istället för att dom inte kom in på polishögskolan! Så vart de värsta bråket gör dom något åt den saken, när jag och typ 3 andra som inte ens var inblandade och stod i baren och beställde fick varsin smäll med? Näh.    Vad gör dom åt saken när jag står och pratar med min syster och Freddie (petras pojkvän) över över staketet? Jo då slänger dom ut mig? JAG BLEV SÅ ARG, GICK LÖS! Gjorde ju inte saken bättre då fick han ju mer sug att släng ut mig men va fan, man kan väl ändå få hämta sin väska och säga t sina kompisar att hej då jag har ingen mobil så ni kan inte nå mig men de är lungt? ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!   Jag hatar verkligen vissa vakter och på Chez är dom alltid rövhål!



Träffade Sandra en sväng igår, 2 år sedan. Fan vad kul det va att se henne verkligen! Reidar kom med in t stan igår (:
Lotfi, Porse, Fredrik, Jonna, Patrik, Sigge, Jag, Kev, Reidar va dom som va ute + Petra och Freddie men dom firade ju 1års dag så va med dom på hotellet och fixade mig lite sen så gick jag och Kev och kollade matchen på Avenyn.
- RÖVHÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL säger jag bara! 
Petra och Freddie kom sen t Chez, de va då kära Keela blev utslängd ja men vi gick t bryggeriet istället. Så jävla söta tillsammans, jag blir nästan avis haha (;  Träffade upp Kev, Jonna och Sigge eftersom kev hade Freddies nummer ås lyckades han hitta mig vi gick t centralen och åkte hem, hemresan va sådär ja fok spydde fårn alla håll och kanter satt i mitten av bussen och folk spydde både bak och fram HATE IT. äckliga människor, gå och dränk er eller gå av bussen iaf. Sussade gott till tidig morra (a)
Ska duscha lite och gå t Kev istället bara kolla film och bara vara.  Hoppas på att få lägga in lite bilder ifrån igår haha vem va mest framför Kevs kamra igår måntro? Keela tror jag hon heter hahahahaha. Svenska flicka sockerdricka åh nu ska jag gitta!
Tjingeling Badring
Over and Out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback