paniken ligger nära.

2008-06-16 | 17:04:06 | Allmänt

Jag hittar verkligen inte min digitalkamra ELLER min videokamra, Digitalkamran hade jag ju för någon dag sen har den ju alltid med mig i väskan men den ligger inte där och städat hela lägenheten och hittar den ingenstans, kan hända att den ligger hemma hos mamma? Men vad skulle den göra där?      Videokamran hade jag med mig till Thailand sist och hem igen men den hittar jag inte heller? Blir så trött på mig själv inte det ända jag inte hittar nu när jag snart ska åka, sladden till iPoden är med helt borta, får sno med mig pappas eller ngt i värsta fall han får köpa en ny. Varför gömmer sig alltid mina saker ifrån mig jag blir så trött. haha!

Nej nu ska jag ner och handla och sedan göra mat, TACOS! mumsigt!



Tjingeling Badring
Over and Out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback