Midsommar, min sista dag i sverige på ett tag!

2008-06-20 | 19:21:36 | Allmänt

Midsommar afton idag ja, och min sista dag i sverige för en tid framöver.

Åkte hem till mamma igår kväll för att säga hej då och umgås lite, hon är så bäst min lille mamma.. Petra och Freddie va där med och sa hej då. Auw jag blir lipfärdig när det gäller min familj vi lipade som små judar hela högen haha! Förutom Freddie men han av allt LITE ledsen över att jag skulle åka han med, vem ska han supa under bordet nu lixom? illa.. (;

Sov där och gick upp tidigt (klockan halv 7) för att ta vara på varje minut av dagen, ut och rida både Pistol och Nishaala och beklaga mig över hur mycket jag kommer sakna dom. Sakna det lugnande dom ger, sista jag gjorde va att dra ett lååååångt djupt andetag och känna doften av mina kära pollar, men Ellinor kommer ta hand om er i sommar mina älskligar! Ouuuu I´m gonna miss them big time. Drog upp och sa hej då till alla arbetskamrater, Martin, Bosse, Kjell, Ingela, Markus, Andreas, Susanna, Madde osv. osv. kommer sakna det lite.. Fick en Bamsekram av Kjell, Ingela och Markus som kommer sitta kvar ett bra tag antar jag, kramades ända nerifrån tårna haha.. Sedan drog jag till börja och fikade och sa hej då, papi kom och hämtade mig och sedan har jag bara packat och städat. Helt klar nu nästan.. Fixar resten till morran.. Snart dax, men känns inte så?


Nyss fixat mig är massa fin nue (: Ska iväg till Sazza och hennes pojkvän som har party, woho! Men ska ta det lungt har jag planerat eftersom jag ska åka imorn inte så skönt att va fräsch och bakis när man ska träffa så mycket folk kanske. Kev är med i stan så vi tar bussen hem tillsammans inatt har vi planerat? Får väl se hur det går men det måste gå bra eftersom vi ska hem och upp och blööh tidigt t morran!  





Tjingeling Badring
Over and Out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback