YEY..

2008-01-03 | 20:26:37 | Allmänt

YEY, tyckte jag inte mådde riktigt som jag skulle igår och NIXPIX. Vaknade med feber, 39,5.
Fan vad jag hatar mitt imunförsvar        .

Magda ska ha bäbis, Visste ni det eller? För det har jag totalt missat. Va inne åh snokade på EF så kom jag in på henne och VIPS så höll jag på att trilla av stolen (- inte för att jag satt på en stol utan i sängen.... men för att uttrycket är sött eller ngt? )  Sjukt iaf. 19 år och snart morsa.. inget jag skulle sträva efter dirr. men ok hennes liv!

Fan har försökt få min gamla data att funka idag för vill ha alla gamla bilder som finns på den, men jag är typ sämst i sverige så jag kunde inte fixa, men bränne ska fixa för mig i helgen sa han så förhoppningsvis kommer den börja funka och hoppas hoppas på att alla bilder finns kvar på den! Finns sjukt mycket bilder där åh gamla som fan åh maffor av bilder från USA, Türkiet, Thailand osv. dom jag vill åt typ. haha visserligen roligt att få alla dom andra med.. (:  

Näh nu ska jag käka lid (:    


Over and Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback