Take me out of here.

2008-01-15 | 12:34:12 | Allmänt

Åh blir så förbannad inte nog med att jag har en "kan-inte-sova" period igen tack vare alla jävla mardrömmar om Pompe. Utan även att när pappa väl är hemma så är han bara sur och grinig och skäller på mig hela jävla tiden. Ohrkar inte, mår redan dåligt som det är så kan du inte bara va tyst åh åka bort igen... som alltid. Åka bort är det du gör bäst och alltid gjort bäst. Bara lämna mig, snart 18 och inte alls beroende av lite föräldrar kärlek. Icke. Åk du!

Du tror verkligen det räcker med att ge mig det jag vill ha och låta mig göra vad fan jag vill. "Jag för över lite pengar", "Jag för över pengar", "Det ligger pengar i skåpet" alltid dom jävla pengarna. Vill inte ha dom jävla pengarna vill ha dig hemma utan att du ska vara så jävla bitter. Bränne och alla har verkligen så rätt, jag är så bortskämd får jämt höra det. Inser det bara mer och mer och inser även varför. Jo för du är aldrig hemma, du ersätter dig med pengar.
- Du lämnade mig ensam kvar och självklart blev jag rädd.



Inte bara det som tynger mig visserligen mår så jäkla dåligt av allt, allt är bara fel, fel, fel, fel, fel. Inget som är rätt nu för tiden. Spola tillbaka 2 år. Spola tillbaka till Pompe fortfarande levde.   -  Snälla då?
Åh sen så bryr jag mig förbannad mycket om dig gubben, det tynger mig ap mycket att se dig må dåligt. Jag mår dåligt för dig med, medkänsla är det Keela är bra på ja. Kan den inte bara försvinna lite iaf? För den är så jäkla stor. Vill bara att du ska må bra "Allt fixar sig" det ser kanske mörkt ut, men... det kommer det jag lovar. Det du berättade för mig härom dagen, usch vad det sved. Kommer alltid finnas här för dig..


Ligger fan åh gräver med en tesked i betong för att komma djupare utan att ens vilja det, Sorgliga är att betongen börjar ge efter och jag börjar komma igenom. Kom hem nue!
- I need you so bad right now.





Ska bli så skönt att komma iväg till Thailand. Ska lämna allt vad telefoner osv heter hemma. Ska bara skita i allt här och hoppas på att det har kommit något bra när jag kommer hem igen. Det bara regnar och regnar, kan vi inte hoppas på att alla problem drunknar i regnet? Gör ju fan inget annat än regnar tycker jag. . .






When you try your best but you don't succeed
When you get what you want but not what you need
When you feel so tired but you can't sleep
Stuck in reverse

And the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
Could it be worse?

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you

And high up above or down below
When you're too in love to let it go
But if you never try you'll never know
Just what you're worth.




Over and Out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback