Jag kan inte förlora något jag aldrig har haft...

2008-01-20 | 17:45:12 | Allmänt

....                                   


Vart lite dryg med att skriva här. men men.

Igår så åkte jag och Linnéa in till stan för att gå på Kevs musikal.  Jag och Linnéa i ett nötskal:
Började med att hon kom hit vi duschade och käkade frukost osv. sedan så va klockan väldigt väldigt snabbt alldeles för mycket. 343an skulle gå kl 12:47 vi gick la utanför min dörr vid 12:45 tror ja så vi behövde verkligen kuta röven av oss för att hinna med den, när vi är i den långa gräsbacken som man ser vägen så ser vi bussen komma.. HAHA fy faaaaaaaaaaan vad vi kutade så va det ju blött ute så båda trodde vi skulle halka och ramla (Skulle suttit så TYPISKT) Som tur va så va det någon som skulle av/på så den stannade vid hållplatsen nr vi va halvägs ner för backen typ. så börjar Linnéa gapa "STAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNA, VÄNTA, HALLÅ VI SKA MED, STANNNAAAAA" precis nere vid bussen så börjar han stänga dörrarna och gasar börjar slå på bussen så han ska fatta, haha men han stannade iaf "Vart de ni som gapade för fulla halsar eller?" Tja, lid kanske haha. fy fan vad vi stressade. Hann precis med RÖD express med. Sån jävla tur, så väl inne i stan så går ju inte bussarna t Frölunda torg ifrån Nisse så vi sprang bort til Gustavadolfs torg där 50 går, och vi hann. ett jävla under. Vi käkade Indisk restaurang när vi väl kom t Frölunda vart sjukt gott, men även där va de stress såklart. Vi satte oss och bestämmde vad vi skulle ha och det gick fort men sen va det rätt mycket folk så tog fett lång tid. Jag passade på att springa upp och hämta ut biljetterna t Musikalen sålänge så bra och när jag kom tillbaka så hade vi fortfarande inte fått maten så fick vänta ett tag kl va la typ 15:20 (musikalen skulle börja kl 16:00 och om man ville ha bra platser så skulle man va där typ 20 min innan) käkade upp fort som fan BTW, haha sjukt roliga gamla människor som satt brevid oss. "Nämen flickor, fryser ni inte? ni ser så bara ut, och så solbrända det va vackert på så vackra flickor" osv osv osv dom tjötade en massa xD   vi hade la käkat klart typ 15:35 så vart t åh kuta åter igen för att hitta en blomsteraffär, och det gjorde vi jue så köpte vi blommor och tanten i kassen va DUUUUUUUNDER SEG. men vi fick våra blommor och skrev ett kort till med (: sprang som fan upp till kulturhuset eftersom klockan va 15:43. när vi kommer upp så äre smock fullt. Så tja trodde hoppet va ute med våra "sitta längst fram" planer, men vi hade tur åh fick 2 längst fram (:    

Du va så jävla duktig Kev, Och alla andra med såklart. men du va ju helt sinnes va as kul att få se dig göra något sånt (: Hela storyn va sjukt rörande.. Julia hon som skrivit den det är hennes bio typ, Hon fick cancer osv. den va iaf sjukt rörande.. tycker synn om er som missade den eller sket i den för ni ska bara veta hur bra den va. Grinade säkert 5-6 gånger både jag och Linnéa.

Efter musikalen så bjöd dom på mat och sånt, vi va ju still propp mätta men vi körde ett race med mat iaf. Sen kom Kev in så pratade vi lite och så innan vi begav oss hemmåt igen, när jag kommer ut så sätter jag på mobilen och till min stora förvåning så ståre att Makkii ringt, haha fett chockad va ett tagsen du ringde men du är så skööööön :D ringde upp men hörde typ noll eftersom det blåste så sjukt jäävla mycket det jag fick med mig va typ bara att han va pratglad och att han satt på jobbet. sen så gav jag upp skickade mess istället. Vi somnade stenhårt på bussen hem va trötta som fan ända vi gjorde va att kolla på film och tjötade skit om dessa killar som bara velar, kom fram till sjukt bra saker iaf.    Nu håller vi i det Linnéa... 

I fredags var jag med Linnéa med, Sportbaren och salt & Italy blev kvällen spenderad. va 21 på salt & italy men det fixade sig ja, Sportbaren hade sjjuuuuuuuuukt dålig service fy fan va dåligt fick stå och vänta i hundra år i baren och personalen va inte trevlig för fem öre inte ens ett leendé på läpparna hade dom. Blir förbannad sen så va vårat bordt sten fullt men ändå så plockade dom inte bort för oss eller några andra heller.. sen så fick man säga t 8 ggr innan dom satte in toa papper på toan ja, vad är det för service egentligen? Nytt ställe och ingen service tror dom kunderna vill fortsätta komma tillbaka eller? Eh neh. Kan bara tänka mig att de är bra Service när Kev är där och jobbar. Stackare att få jobba med dom schmäken.   Men utan all dålig service där så va kvällen as mysig (: Linnéa gick nämligen ut med hennes chef och 4 till från hennes jobb. As trevliga människor så hon bjöd med mig (: Myspys.. Blev full rulle med alkoholen denna kväll ja.


Vart hos Fredrik några dagar i veckan med, tog med mig Gucci oxå så han och Sessan skulle bli lid vana vid varann innan jag åker till Thailand, Fredrik ska va kattvakt (H) .. Bokade biljett t Rihanna i veckan med, Hon kommer till Hovet i Sthlm 12 mars :D YEY.


Nu äre massa saker planerade framöver med folken, inga datum osv men planer iaf. Dra en weekend i Stockholm med utgång, shopping och almänt mys eftersom inte Linnéa vart där, inte heller Hjelte trur ja å dit drar vi ett gäng och sedan ska vi väll bege oss till Danmark snart med. Kommer bli så super, Dom asen åker ju till England nu på torsdag kommer hem på Måndag. VILL OXÅ men Keela ska t Thailand ja fanns inga pengar kvar typ.. Hoppas ni fåre kanoners iaf tjejor.


INTE LÅNGT KVAR TILL THAILAND NUE.. Fy fan vad skönt det ska bli helt jävla underbart.
Kommer bli en sån kanon resa va, Iiiiih.


Over and Out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback