Heath Ledger är död.

2008-01-22 | 23:58:11 | Allmänt

Visste ni att Heath Ledger är död? Bara 28 år gammal va han med. sååå tråkigt! 
Jag trillade nästan ur sängen när jag läste det. Han hade hittats hemma i sin lägenhet på Manhattan ( I Tisdags, Alltså idag!!! )   av sitt hembiträde eller ngt, med en massa piller brevid sig alltså en överdos. Buh han va bra jue så kan de inte gå till vrf går alla kändisar och tar livet av sig? Han vart de ju inget ståhå om hela tin. Fattar inte hur folk tänker..

För er som inte visste vem han var - Tex Ellinor.
Hans "stora genombrott" var när han spelade i Brokeback mountain år 2005. Sjukt bra film egentligen, sen så En riddares historia, 10 orsaker att hata dig, Bröderna Grimm, casanova och Monster´s ball osv.. Har för mig att han spelar Jokern i The dark knight Batman filmen som kommer med. Buh så sorgligt. R.I.P.


image11



Jag är en liten film tönt, I know.


Over and Out.
Kommentarer
Ellinor säger:

För er som inte visste vem han var - Tex Ellinor.

HAHAHAHHAA, HÅLL KÄFTEN !

2008-01-26 | 21:54:42
Bloggadress: http://ellinorej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback