Happy B-day

2008-01-22 | 02:05:34 | Allmänt

Idag (igår?) fyllde mitt ex år, Oscar hela 22 år du börjar bli gammal. Skickar man iväg ett snällt grattis sms så får man tillbaka "Jasså,. minnet har hon kvar än så länge iaf!" påhopp utan anledning här försöker man vara snäll :O Men det kanske är så det är? Men Men.. jag sa det iaf.

och idag (Imorgon?) fyller Ninnie arton långa år, myndig hur känns det? Fan hoppas du får en super bra födelsedag och hoppas jag var först med att säga det kl 00:00   ^^              Lid tårtbjudning imorn kanske? (;








Vill oxå fylla arton nue, men det är ju inte så fruktansvärt lång tid kvar iaf. 2 veckor typ. Jåss fyller snart hela tjugo med. wow, inget mer "Fan jag har ingen dricka tills ikväll måste hitta någon som kan köpa"  - tänkande för din del gumms. Som du faktiskt själv uttryckte det ;)   Jag är ju tyvärr inte hemma när du fyller. Jag är ju inte hemma när jag fyller heller så det ska vi inte hänga läpp för, Hoppas verkligen att folket styr upp det redigt för dig och att du är laddad för mer fest den 15e feb. FÖR DÅ BLIRE T ATT KÖRA GAAAAAAALET!


Over and Out.
Kommentarer
Anonym säger:

d stod faktiskt tack oxå!

2008-02-25 | 03:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback