Fuckhead.

2008-01-06 | 12:19:31 | Allmänt

Tralalalala.. Lycklig, Lycklig, Lycklig.. Världen bara smilar idag (:
FAN VAD MYSIGT MED SNÖ UTE, HELT GENOM MYYYYSIGT IIH. - Någon som vill ut åh ha snöbollskrig med Keela? Hoppas att snön håller sig ett bra jäkla tag värkligen annars blir jag förbannad, Hoppas den fortfarande är kvar när jag kommer hem från Thailand. Btw bara 24 dagar kvar till jag sitter på ett plan till Thailand, Ih fan vad fort tiden går helt sjukt. Sen äre bara 29 dagar till jag fyller 18 (: YEYYY.   15e februari har jag och Linnéa bestämmt vi ska ut tesammans för första gången haha, fast, redan fuskat där träffats på burra flertal gånger jue. men, inte riktigt samma grej inte vart tesammans i stan iaf (H)


Somnade inte förens gööör sent. - Som alltid nu för tin, vänt dygnet helt :|
Så ringer syrran åh väcker mig vid 8 eller ngt, Puh.

-Up and jump sunshine!    åååh alla vet jue hur jag kan sova länge och dom flesta vet mitt morgon humör så ni kan ju gissa hur det samtalet började och hur det slutade. Btw, jag låter som en spräckt gås eller ngt på morran HAHA. Hesaste rösten.. Sket fult, Sen så fan vad jag stör mig på att man inte låter som vanligt i telefonen någon mer som gör det? Man låter ju fan som en 12 åring eller ngt.... Sjukt fult!


Helgen var mysig. Skönt att inte dricka men ändå kliar det något så förbannat på en för att alla andra är ute åh velar åh har sig. Var med Kev åh Ninnie i fredags åh kollade på film åh blev egrann tjockare av allt jäkla onyttigt (: Like you guy´s a lot..

Uuuh mina grannar borde få ett pannskott. Jääävlar vad hon vrålar där nere på nätterna helt sjukt! Han måste ju ta henne till höjder som inte finns för människor typ helt galet. Man sitter typ med högmusik eller högt ljud på tv/film så man inte ska höra typ så klagar dom på att jag spelar högt. Ok mitt i natten ska man visserligen inte göra det men det behövs jue. Redan sagt t dom en gång ska det värkligen behövas igen? - Göör skämit för både dom och mig jue!

Åååh vad jag längtar till Magaluf med så jääävla sjukt mycket.



There was a time when I thought of you
There was a time when you thought of me
Look in my eyes and say you love me
Look in my eyes and say you want me

It's too late to look beyond
It's too late to cry for me
I left it all left you behind
I'm so much stronger on my own, yeah


There's another word for love
There's another word of course
I'm just more than you can see obviously


And I´m just more..








Over and Out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback