C.B

2008-01-10 | 04:20:25 | Allmänt

Blöh, haha åter igen.. folk ringer och väcker mig fast denna gången tidigare än igår,  vad va klockan 03:43 åh folk ringer ap fulla "Keela var är efterfesten?" Tja, inte här iaf. Pallar inte att jag verkligen aldrig kan somna om när någon väl har väckt mig ordentligt. 3 min i telen och jag är pigg eller pigg är väll och överdriva. men inte så jag kan somna igen iaf. Kanske ska ta åh börja stänga av ljudet på mobilen om nätterna, men de kanske är något viktigt? eller hur ska jag vakna på morgonen typ? Väckarklocka är ju galet värdelöst....
- Blir så trött på mina sömnproblem!!!!      Suck åh stön.


Idag har jag haft en ända artis på hjärnan (Förutom Unibet artisterna såklart hahaha.) och denna är självfallet Chris Brown. YEYYYY. Mer Chris Brown till folket hörrni!                     With you, with you, with you, with you.



Va ju på bio idag (igår?) med Fredrik och Jåss. Vi kollade på ARN, mycket bättre än vad jag trodde den skulle vara faktiskt. Men medelåldern inne på biografen var väll ca. 50 haha.. alla va as gamla. Sån film som gamlingar ser kanske? Tystaste jag vart med om man vågade ju knappt stoppa handen i godispåsen (H) ... Men Fredrik åh hans dumma kommentarer hela tin, buse. haha åh Jåss ska vi inte ens tala om, din hårfärg talar verkligen för din hjärna ibland haha :D Tack för en trevlig kväll iaf raringar <3



På fredag blire nog till att vara med min egna lilla Berner, Raur like you a lot (:
Blir nog utgång för våran del faktiskt. hur det kommer sluta åter står att se, förmodligen galet!
Ska ju ha min första körlektion på fredag med, haha. Dubbel lektion xD  Fast ohrka att den första är kl 07:40, har inte ens vaknat då vanligtvis.. Kommer få va många rigningar av papi för att få upp mig så tidigt.. Good luck!
Åh sen blire till att dra till Frissan. Iiih blondy, men va fan kommer ju sakna att va en Brownie lid känner jag. Åhh palla att jag ska tvivla på det lixom. Frågar Rebecca på fredag vad hon tycker, Grymast är hon (:    Får det jämt perfa, hon kan min stil så sjukt mycket.  Vad händer på lördag? Luungt hoppas jag? Fredrik, vad sägs om filmkväll?
Min lille pärla Jåss ska in på operation på fredag, Allt kommer gå fin fint gumman!
 
Keela: "Men va fan, när väl någon ligger på sjukhus så får jag inte komma med blommor åh saker de är dåligt!"
Jåss:  "Kääl, jag ska ligga inne typ.... 1 dag"
Keela: "Men still sjukhus, då ska man ju få kärlek. Åh blommor!"

Japp hakat upp mig med det där med att jag vill ge någon blommor. Någon som vill ha? haha.




Haha eftersom jag har så sinnes tråkigt så gick jag in på YouTube för att kolla lite Chris Crocker, finns verkligen ingen som slår den killen tror jag. haha så jäkla sjuk!








Over and Out.
Kommentarer
Ellinor säger:

JAG TROR JAG VET VEM DU ÄR IN LÖÖÖVE MED NU! ::DD:D:D:D:D: HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA

2008-01-11 | 23:34:11
Bloggadress: http://ellinorej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback