Autsch.

2008-01-16 | 18:36:41 | Allmänt

Buuuh, va och tog spruta igår inför Thailand, började inte bra slutade inte bra. Fattar inte hur man kan va så sjukt rädd för sprutor asså det är verkligen sinnes. men men, nu är jag iaf vaccinerad för 20 år frammåt   YEEEEEY :D
Skulle dricka någon jävla smörja med som man fick med sig hem, för magen typ. Smakade inte yummie.

A:et kom hit igår kväll med, väldigt sent dock kl 11 eller ngt...


Imon ska jag egentligen åkt till lägenheten i Torrevieja, men jag bangade ju det ja.. dumt gjort hade nog vart lid skönt iaf!   


Näh nu ska jag ut på en promenix.


Någon som har lust att va kattvakt i 2 veckor???



Over and Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback