Stop and Stare....

2008-02-15 | 15:00:01 | Allmänt

..... I think I'm moving but I go nowhere
I know that everyone gets scared
But I've become what I can't be
Stop and stare
You start to wonder why you're 'here' not there
And you'd give anything to get what's fair
But fair ain't what you really need
Oh, can u see what I see.


Besvikelse.
Här kommer man hem från en oändligt lång hemresa från Thailand, trött och sliten som fan ända jag ville var att sova. Men ändå tog jag mig lite tid, lid tid som jag egentligen inte har krav på, Tid som jag inte behöver lägga ner egentligen, men tid jag ville lägga ner för att jag saknat dig, men den tiden blev enbart tid till besvikelse.
Går ju inte ens att tala med dig. Som att tala till en vägg, Ekot slår tillbaka..
Men jag ohrkar inte ens diskutera, väljer du att inte tro eller lita på mig så är det ju ditt problem ända jag kan göra är att ge dig samma svar på samma fråga som du omformulerar hela tin: NEEEJ!
Mitt sista yttrande till dig, tills du väljer vad du vill. Men räkna inte med att jag kommer sitta hemma och röttna sönder i väntan på dig. Nej Nej Nej.

Hur ska jag kunna lita på någon som inte litar på mig?
I´m Sorry, This is not the way I want it to be      .
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback