Shorty I could take you there.

2008-02-28 | 15:55:53 | Allmänt

Egentligen så fattar jag inte varför jag skriver här just nu när jag har hundra andra saker att göra. Te.x städa! Fy fan vad det är tråkigt att städa, men.. frugan kommer nog vid 4 och hämtar sina kvar glömda grejjor. Så om jag börjar städa nu så blir jag ju lixom avbruten och då äre svårt att börja igen (Y) Taha, såå tråkigt!

Jag behöver egentligen ner på torget med och handla lid och gå till apoteket och sådann skit. Helt sjukt bra väder ute med så en skön promenix hade inte suttit allt för fel faktiskt. Men först så måste jag verkligen städa. Sjukt hur mycket man kan dra ut på saker som man inte har lust till att göra. Pluggandet kunde jag dra ut i evigheter.. skönt att slippa det. Börjat kolla runt lid på Aupair sidor, vill nu hade vart så ballt.. men nu är det ju Magaluf hela sommaren sen hem och jobba och försöka ohrka med så jag får tagit studenten. Men dirr efter det så äre USA i 12 månader som gäller!


image24

Idag känner jag mig väldigt... Keelis!

"Keela vill du Kela?"   - JAAAAAAH!
Baby, kom hit nue klockan är lång tid kvar till kvällen!



Tessan (Britney) ska med till Oslo 11 april. YEY, så skön tjej. Vi kommer få det så jävla råballt, kommer bli så jäääävla kul!För er som inte visste, träffade två super härliga skåningar i Thailand. Tessan och Madde, fan vad kul vi har haft det där nere tillsammans! SJUKT GALET! När skall vi åka till Jean och gå på hans klubb då tjejor? (;   
"Cuz I fell in love with the DJ"





Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback