Pink Panter

2008-02-24 | 13:50:14 | Allmänt

Går dagen, Ja finns det så mycket att säga?
Hade oändligt trevligt iaf.. Th kom och hämtade mig vid 6 vi åkte och hämtade Linus 2 kompisar Thomas och Oscar sedan bar det av hem till Th där Linus, Jennifer och Jocke redan var.. Sedan kom en Ronja med. Trevligt Trevligt. Satt där och förkrökade haha oändligt roligt och tog bussen till stan någon gång vid 20? eller när va de?
- Sämst tidomfattning.

Mötte iaf TOM på bussen, den skönaste av dom skönaste. Fan vad jag tycker om den grabben!
Maria och Jessica var med på bussen in med. Sen mötte vi Ulle och sedan skulle vi gå för att möta alla andra (:
Hjelte, lill Hjelte, Cattis, Emlan osv. Vi va oändligt många, kände kanske 30% av dom som var med men kul vart det.   Vi va på PC först, och tja vi vet ju hur billig alkoholen är där... Inte nyttigt! Därifrån går man inte nykter.
Bärde av till Gamle Port efter PC "/       Jag ville till Blvd och typ hundra andra till men eftersom vi var ute för Hjeltes skull så blev det att hon bestämde och det blev Gamle Port..

På nisse platsen så möter jag en Jåss som sitter och gäspar på bänken ja. Trevligt Trevligt va inte igår dirr!
Bussen va kaos en gammal klasskompis från högstadiet var med på bussen och fick ett epilepsianfall precis när bussen skulle åka.. Hon vart med en kompis men hon va så chockad över vad som hände så hon fick dom ingen kontakt med så fick säga vad hon hette och bodde osv.. va sjukt läskigt. Abulansen kom åh grejjer läskigt.. Sedan så sittere en snubbe några säten bakom oss så hör vi massa gap då sitter och och spyr i sitt egna knä när han sover. De är lyckat och über fräscht NOT!



Shayne Ward - No U Hang Up
Sitter fast klistrad i min hjärna.





You got my attention at hello
We had this connection that wouldn't let go
There was something sexy ?bout your voice
Anything you say makes a beautiful noise

And now we break up to make up right away (we make up right away)
Just an excuse to lay in bed all day (oh we lay in bed all day)
I know that this thing we have wont ever change
And that's why I have the confidence to say 

A lot of girls are sexy
but you know how to use it
You can keep me up on the phone all night
We say lets hang up on 3 but we don't ever do it
Aint it crazy how after all this time
We got that you hang up no you hang up kinda love
We got that you hang up no you hang up kinda love


Idag ska jag försöka göra så lite som möjligt.. Är så satans seg.
Btw, vart fan kommer alla mina blåmärken ifrån? Hatar när jag får skumma blåmärken och det händer typ jämt, har 2 på höften och 1 på armen, w00t the hell? Är inte den som ramlar och har mig så hummm. en fråga som jämt och ständigt blir olöst.

Sen har jag soovit gott på insidan av min handled eftersom att jag har "BETALAT" med stora feta bokstäver på hela kinden. Och, det går såklart inte bort skrubbat som fan. Nya modet sa Niklas att det va så litar på dig. FAN VAD JAG ÄR INNE NU HELT GALET! (Y)    Nääj nu ska jag fixat något att käka eftersom jag vart nere och köpt min oboy (A)
En promenix sedan kanske? Ehum, Ja det låter fin fint.

Over and Out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback