JobbarN

2008-02-22 | 17:26:50 | Allmänt

FY FAN VILKET OVÄDER DET ÄR UTOMHUS!
Sitter på jobbet, jobbat sen 09:00 "/    Vart as mycket att göra hela dagen, för att Ingela lämnade mig helt ensam ja.. för hon skulle på ett möte gällande vingården i Göteborg.. "Michaela jag ska bara på ett möte jag är tillbaka kl 15:00" och vad är klockan nu? 17:14. Skulle slutat för längesedan men icke sa nicke för ingen Ingela har dykt upp än näh.. Och skulle vart utgång idag med Fredrik babe, hans kusin Tom fyller år.. men, eftersom jag värkar vara fast här en stund till och jag inte har mitt körkortän och pappa jobbar så kan jag inte ta mig hem smidigt till stenungsund utan måste ta buss och då är jag väll hemma inatt någongång känns det som :|    Buuuuh.

Bygg-grabbarna ( Bosse, Müller, Kjelle, Åke, Andreas, Martin ) gör iaf dagen egrann roligare oftast, Fan vad dom är underbara och så sjuuuukt störda hahahaha.. Den humorn "Bygghumorn"  den är inte att leka med dirr. Varje rast så kommer dom in stövlandes och skitar ner men de äre värt när dom gör en så oändligt glad :D

Daniel kom hit en snabbis med, efter hans jobb (chefens son) och tja, ni som känner Daniel vet ju hur han är. HAHA såååå störd. Han förgyllde 1h för mig ja.. eftersom blåsten har fixat så att inte telefonerna funkar så finns det inte allt för mycket att göra nue, redan gjort allt som ska göras och tillochmed städat. - Känner mig riktigt duktig!
Vi drev bort en lång stund med att roa oss genom att kolla massa underbart fula klipp på YouTube.. Men Daniel åkte till gården precis så nu sitter jag här ensam igen och har inget att göra. Slappt att få betalt för att inget göra. Sitter och surfar runt typ!




Åhh våran varmdrycks maskin är jag helt beroende av. Prince, Mums den bästaste av dom bästaste haha helt sinnes gott är allt som kommer ifrån den tillochmed kaffes :O    Keela testat druckit svart kaffe ja, men med mjölk såklart.. inte allt för lite mjölk heller (H)


-
Hasse vad pratar du om?
- Euhm, En Fisk!

Over and Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback