Tony?

2008-08-28 | 19:16:23 | Allmänt

Hopp, första "skoldagen" idag då. Fast inte så mycket till skoldag inte. Bara pratat med en masa folk sedan har jag gjort ett schema, 5 lektioner på 1 skol vecka, inte dåligt va? (; HAHA.. Syon tyckte inte jag behövde mer, och jag klagar inte så mycket på de inte, Kommer bli så bra så bra. Ledig fredagar med, så himla skönt.

Vi får ju gå till skolan varje dag, eller kanske går bussar men jag har då inte kollat upp det? saksamm. Skönt att gå iaf tar ca 10min - 15min så inte så himlans långt, lite frisk luft skadar ingen (sålänge det är tillräckligt bra väder, regnar de massa så bajsar sig ju både hår och skor.  Snö kan funka men då ska de va snö snö snö snö.)  Lite väl kallt på vintern bara kanske. Dirr efter skolan gick vi och handlade, när vi stått i kö en stund och fått betalat och skit och de va en massa folk så vad glömde vi såklart? Jo Tvätt och sköljmedel, de va la givet? MÅSTE VERKLIGEN TVÄTTA.. Ska bli intressant och se hur resultatet blir när angelica ska lära sig.

Ska göras i veckan;  
Boka tid hos frissan     (FÄRGA HÅRET SA JAG BARA)
Handla lite nya kläder (ovanlgit va? men nu har jag hållt mig jätte länge ifrån shoppandet)
Handla nytt smink, nagellack.
Handla hårprodukter
(Spray, wax, hotNstraight)
Köpa skolgrejer, block, pennor osv.
Fransfärgning
Ögonbrynsfärgning
Köpa ny iPod?
- hoppas, hoppas, hoppas!
IKEA; Tallrikar, glas, bestik, allt, allt, allt, allt.     Påslakan, örngott, lakan, handdukar ALLT!
Välja färg till badrummet



Börjar iaf komma in i rutin här i Tanum nu, saknar alla där hemma något så oändligt. Finns ingen man kan vara med förutom Angelica, och henne ser jag ju nästan 24/7 undra när jag kommer tröttna haha? Kommer bli bättre när hennes rum blir färdigt, då kommer jag få ha egen tid iaf. - HOPPAS JAG!      Ska hem till Std över helgen och träffa folk, fredag blir det förmodligen att dra t Razzia i stan (stan=GÖTEBORG kommer alltid vara stan för mig!) Så sjukt bra förra helgen! Sen på lördag är det Hjeltes födelsedags fest som gäller, nu kör vi sa jag! Hon har fixat så vi ska vara på Haddocks, hon hade försökt med Hamnkrogen i std men dom vart inte så hjälpsamma så det blev Haddocks på tjörn då ja. Det duger, hoppas på en jävla massa röjj (: 

Sitter här hemma nu och garvar åt Angelica i smyg, hon sitter och vispar grädde och kollar på Bridget Jones Dagbok och sjunger "all by my self" med vispen. HAHAHA.. roligt ögonblick, hon kan få mig t att garva som attans. Grädden ska vi ha till chockladpuddingen som står i kylen och göttar sig, MUMS! hur längesedan var det inte man käkade chockladpudding och grädde lixom?  

Måste bara yttra mig om mina hemska drömmar inatt, somnade tidigt vaknade vid typ halv 12 och va genom svett, då drömde jag att Ante mördade mig i en skog någonstans åt helvete, eftermånga om och men så lyckades jag somna om och då drömmer jag att Raz och Lext överfaller mig på en brygga vid Hawaii men vaknar där av väckarklockan kl 07:30, usch jag blev helt psykad av dessa drömmar! "/       Nej nu ska jag sluta skriva och kolla på filmen jag med!

CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback